Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 28 februari 2014

Spegel

Hej har ni sett att Netto har en snygg spegel denna vecka? Liknande House doctors
men till de bättre priset av 99 kr.

Japp en sån fick de bli och den står nu i hallen. Gjorde om här på väggen då också.
Tallrikshyllan togs ju ner i köket och tavlan med text hamnade då här.
Krukan från Rif design är ny, min present när jag fyllde. I den en ny blomma som
doftar i hela hallen. En typ av orkidé, fint med lite färg här. Nöjd är jag.

Fredag och jag börjar sent idag och har jobbhelg. Nova och jag ska åka med sushi till
jobbet och äta lunch med mina arbetskamrater.
En härlig sista-dagen-i-månaden-fredag önskar jag er.

Kram Camilla






3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så snyggt det blev, förstår att du är nöjd:)
Ha en fin jobbhelg nu!
Kram Anna

Unknown sa...

Såå snyggt vännen! Hoppas du får en bra helg trots att du jobbar.
Kram Ing-Britt

Sofi sa...

Snyggt!

Ha en bra jobbhelg nu!

Kram Sofi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails