Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 22 maj 2012

Blandat

Halloj alla, har varit lite frånvarande här på bloggen. Jobbade helt galet mycket förra
veckan och när jag kom hem i söndags eftermiddag så va de ju toppenväder. Då
blev det lång fika med massa gott, lite trädgårdsfix och sen stupade jag i säng.

Har fått några timmar till varje dag på jobbet då jag vattnar och pysslar om alla
blommor som vi har står ute till försäljning. Ja där trivs ju jag som ni förstår.
Ibland vill jag knappt gå in till mitt igen för det är så kul att plocka och prata med
alla kunder.

Igår när de kom med påfyllning av blommor så såg jag genast nåt som stod på min
önskelista till rabatten. Jo men visst choklad blomma i mörkt cerist. De fick bli två
små plantor. Knopparna ser ut som små chokladkulor tycker jag.




De här projektet började vi ääääntligen med igår kväll när jag kom hem. Shit jag har
ju inte planterat nåt än. Nu är jag ledig i helgen och det ska ner en massa fint och
gott i dessa pallkragar som ska bli svarta.

3 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Ååå chokladblomma som är så fint.
Oj oj, där har ni att göra då :)
Men ack så fint det blir med svarta kragar.
Min sallad som jag odlade förra helgen har börjat komma upp. Det andra verkar lite segare. Sallad klarar ju allt verkar det som :)
Kram

tina sa...

Blir säkert snyggt:-D

Mvh tina

fia sa...

å den blomman va vacker och som du säger ser ut som en lite gobit där i mitten .
önskar dig en trevlig dag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails