Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 3 maj 2012

Tavla

Hej vilket härligt väder vi har, njuter verkligen av att känna solen och höra alla
bina i vårat körsbärsträd som blommar nu!

Idag har så min fina tavla kommit som jag beställde förra veckan. Den fick
hedersplatsen över byrån i sovrummet. Gillar den mera industriella känslan
det blev här nu när tog bort fönstret som brukade stå här.

Tack Agneta för en snabb leverans. Kika in här om ni vill läsa hennes blogg
eller komma till hennes webshop.





Ps i förra inlägget ser ni hur det såg ut innan.

7 kommentarer:

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Fin tavla :D
Jag gillar tavlor med text
Önskar dej en fin kväll
Kram Erica

Hemma på Sjuan sa...

Fin tavla, snyggt med bara text tycker jag.
Gillade de svarta ljusstakarna oxå.
Kram Suss

Nyanser av vitt sa...

TACK. Vad fint det blev. Jag har min i vardagsrummet. Ha det så bra och tack igen för beställningen.
kram Agneta

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin tavla!!! Gillar jag skarpt!

Kram Susanne

Photo by Maria sa...

Så snyggt det blev med tavlan.. Jag som gillar skyltar gillar sådana här tavlor =)

Kram Mia

Unknown sa...

Hejsan Camilla!
Visst har vi haft härliga dagar men idag ser det inte riktigt lika fint ut men inget regn iaf.
Åh dom är så fina de där tavlorna, skulle vilja ha en i övre hallen.
Visst är det snyggt med de lite industrielle inslagen i inredningen.
Hoppas det gick bra hos läkaren för lilla Nova.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Tinis vita hem sa...

Tavlan är så fin, roligt med omväxling :)
Ha en fin helg!
kram Tini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails