Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 8 maj 2012

På lördag

Ja i helgen är jag ledig och det är dags för den årliga bakluckeloppisen på Big Inn
parkeringen här i Köping. Nu hoppas jag på vädret så jag kan stå där. Har börjat
att rensa ut en hel del saker. Men enligt väderprognosen så ska det regna.
Ja fast annars får jag väl ta en snabb sväng dit och se om jag gör några fynd.
Det är ju en gång till i höst sen också.
Kom dit vet ja om du är i närheten, lördag mellan kl 9-15 :)


5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag har varit på bagageloppis (som försäljare)en gång och då började det regna... inte kul!
Hoppas solen är med dig!
Kram

Wictoria sa...

Hej! Första gången jag kikar in på din blogg, hittade den via Svenska inredningsbloggar. Fanns så mycket fint att titta på o att läsa om så det lär garanterat bli fler besök!
Kram!

Photo by Maria sa...

Loppis hade varit kul, men Köping ligger ju för långt iväg.. =)

Hoppas på uppehåll så du kommer dit..

Kram Mia

Levindas Värld sa...

Det verkar som var och varannan håller på och vårrensar för fullt hemma nu :) Jag med för den delen! Jag ska stå på loppis på söndag och håller på och rensar för fullt!! Jag har tur som ska stå inne vilket ju känns skönt då väderprognosen för helgen inte ser så rolig ut... Jag ska hålla tummarna för att ni får sol så du får möjlight att sälja det du rensar ut!

Önskar dig en fin dag :)

Annika sa...

Mysigt med loppis :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails