Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 13 maj 2012

Vita kläder & lite annat

Halloj tänkte visa lite annat jag hittade på loppisen igår. Hos Carina- ängeln i vitt
stannar jag alltid till en extra stund för hon har såååå mycket fint som hon säljer.

Detta fina linne med spetsdetaljer och klädda knappar hänger nu på min
knoppbräda. Det passade helt perfekt och kommer bli fint till sommarbrun hud.
Hon hade även en häftig linne/klänning med stora fickor, en klädnypa med
en ängel på och 8 st vackra knoppar som allt blev mitt för en billig peng.
Den gråa tunnstickade tunikan hittade jag hos en anna tjej för en ynka tjuga.





Ja det vart en hel del fina fynd. Har en sak till att visa men den får ni se i morgon.
Till Nova hittade jag en traktor med släp som det sitter massa djur på och en
potta till hennes docka så hon är nöjd hon med, fniss :)

Idag strålar solen, jiihooo

5 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Åhh, så fina fynd du gjort, tunikan kommer att bli så fin till sommaren :)
Ha en fin dag!
kram Tini

Unknown sa...

Vilka fina fynd du gjort. Tänk att kläder är nåt jag sällan stannar för att titta på vid loppisar. Måste nog göra det ser jag ;).
Ha en bra dag i solen, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Vilka fina loppisfynd du har gjort...

Kram Birgitta

Annes vita rum sa...

Jättefint på knoppbrädan;) ha de gott/Anne

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar hos mig!
Blev verkligen super förtjust i linnet på första bilden! Fattadevjag rätt att du hittade de på en loppis? Vilket fynd!
Ha det gott!
Kram johanna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails