Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 19 maj 2012

Shopping

Hej har varit och köpt mig en ny väska, kommer från Lindex.
Jag brukar använda min väska länge innan jag väl byter. Har lite svårt för
förändringen just på den fronten då jag blir så van med alla fack och vad jag
har däri. Hmm ja de låter kanske lite konstigt men så är jag.
Men nu finns det ju så många fina varianter så jag ska försöka mig på att
ha flera och variera med. 


Har varit och kollat på lite nya smycken också och hittade detta märke som jag
fastnade för direkt. Hittade denna ring och dessa örhängen som nog kommer att
få pryda mig. Ja de är ju mors dag snart också :) *ler*



Hoppas ni får en toppenhelg.

6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Väskor gillar jag och Lindex brukar ha snygga =)
Ringen var precis i min smak med..

Kram Mia

Det Vita Drömhuset sa...

Snygg väska! :)

Kram Åse

Vikeskärs hem och ting sa...

Väldigt snygg väska :)
Vet du, jag har varit helt förvirrad om vikten, jag har bara 3 kg kvar till målet :) Jag väger mig ju inte så ofta så jag har varit inställd på att jag vägde mer hihi.
Men som sagt det sista nu går segt. Lite träning så ska det nog gå.
Kraam

Liza sa...

Väskor är ju såå kul!
Jag har mååånga! ;)
Den va supersnygg o passade verkligen dig!
Snygga smycken oxå!

Ha det fint!

Kramar Liza

Anonym sa...

Visst är det kul att släppa loss ibland och handla, snygga saker du köpt.

Kram Birgitta

Hemma på Sjuan sa...

Jag gillar att byta väska ofta men tyvärr spelar det ingen roll om det är många fack, jag hittar inget ändå...
Gillade verkligen ringen, så snygg.
Kram Suss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails