Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 31 maj 2012

Man tar det man har

Hej fast jag har handlat så mycket blommor till alla min krukor så missade jag
att oket på garaget inte hade några. Men man tar ju vad man har och i en jordhög
på baksidan så hade det växt upp massa små violer så de får nu pryda vid garaget.




Usch vad det är mycket pollen ute nu!
Städade altanen för en vecka sen. Glad över detta gick jag ut dagen efter och det såg
likadant ut!! I fredags kväll tokregnade det en stund och dagen efter vad det katastrof
på altangolvet! Fick hjälp av svärfar att bära bort alla möbler och torkade golvet 2 gånger.
I går såg det bedrövligt ut igen. Åhhh kan det inte bara försvinna. Vet att jag är lika
frustrerad vid den här tiden varje sommar.

Ja och som grädde på moset på det så började jag nysa, klia i näsan och snora. Ja men
grattis då tar vi lite allergi på det. Men med lite clarityn i några dagar så är det bra igen.

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Kajsa Varg var inte dum hon =) Och bra att ta efter fast det inte är i matlagning här..
Snyggt blev det ju..

Kram Mia

Det Vita Drömhuset sa...

Ja man tar vad man har! Inte dumt alls. :-)
Håller på att bli tokig på all pollen jag också! Allt e ju gult! To.m inne i uterummet som är stängt har det tagit sig in! :-(
Kram Åse

Anonym sa...

Du är så duktig & påhittig kram Rosa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails