Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 10 maj 2012

Ny outfit

Hej här kommer bilder på mina nya kläder. Är såå nöjd!!
Ja förutom mina helt galet vita ben då :)

Jag är ingen kjoltjej men nu med modet som är och med några kilon mindre
så slog jag till!
Kavaj, linne och kjol från HM och skorna från Skokanonen.
Denna outfit kostade mig 650 pix!!
Hade beställt en cool klänning också med fransar men den var lite för liten
och det fanns ingen större storlek, synd. Väntar nu bara på 2 till kjolar
i samma modell, bikini, klänning och en topp.


Dessa skor ska bli skönt att ha när sommardagarna är varma. De är också
från Skokanonen.
Längtar för i dag öser regnet ner. Vad pysslar ni med dagen innan fredagsmys?

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Wow vad snyggt! Ser både tufft och elegant ut :)

Det Vita Drömhuset sa...

Skitsnyggt! Riktigt snyggt!

Jag har handlat lite kläder jag också men tror inte jag ska visa det på bloggen, jag skrämmer nog mina besökare då! :)

Kram Åse

Tina sa...

Hej, så kul att du vill vara med i utlottningen!
Vilka snygga kläder, nu får vi hoppas på lite sol och värme då. Det är ju lite trist just nu, minst sagt...

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vilken kalaspingla :)
Kram Grannen

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättesnyggt!!!Och HM har ju så mycket snyggt och med skapliga priser!!Ha en fin helg!!!Kramar Lotta

Liza sa...

Hej vännen!

Va snygg du är!!
Jaa lite nya kläder är verkligen kul!
Kjolen va snygg, det använder jag endast på sommaren!
Gillade sandalerna oxå, riktigt snygga!

Kläderna är alla shoppade i en lokal butik men linnet kommer från B-young, jeansen från Freequent o sjalen från Fransa!

Ikväll ska jag ut med en av mina bästa vänner, så nu måste jag hitta en outfit till detta oxå! =)

Ha en fin lördag!

Kramar Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails