Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 17 maj 2012

Knoppar

Hej kommer ni ihåg min knoppar jag hittade på loppiset i lördags? Nu har de
kommit upp på min vitmålade Ikea Malm byrå i sovrummet. Blev såå fint!!
Nu är det mera min stil på den och jag är helnöjd.

Sovrummet är det rum i huset som jag är mest nöjd med.
Jo de förstår jag sa mannen då, allt är ju vitt och svart förutom bladen på blommorna
men de kanske du kan spraya vita!!
Hmmpfr..... vad menade han nu.....





Har varit och jobbat en stund på förmiddagen. Nu väntas 1 års kalas och ikväll
ska vi sen grilla här hemma.
Vad hittar ni på?

ps vet ni det här är mitt 700ade inlägg!! Helt galet...kanske blir en utlottning snart då :)


16 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Så fina knoppar du hittat, passar fint på byrån :)
kram Tini

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Shit vad fin din Malm byrå blev :)
Har suttit och läst igenom dina äldre inlägg....plötsligt ser jag nåt bekant....Köping!!! Mina fastrar flyttade dit på 70 talet. Har kusiner där :) Fastrarna flyttat till Kungsör.
Ha en fin fortsättning på veckan
Kram Kram Erica

Vit dröm sa...

Passar ju toppen! Haha vad rolig han är din karl ;)
Hoppas du får en trevlig kväll!
Kram Anna

Unknown sa...

Blev ju superbra och man kan knappt tro det är samma byrå som för några månader sedan då den var en helt vanlig tråkig ek Malm byrå.
Här har vi hunnit med två kalas idag och nu tänker jag nog ta kväller och bara njuta :). Jobbar sen resten av helgen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Vad fin den blev med dom nya knopparna. Har en Malmbyrå som jag har tapet på lådorna på. Men med knoppar blev det som en helt annan möbel.
Ha toppenfin långhelg
Kram
AC

Anonym sa...

Det blev jättefint med knopparna, tänk vad mycket man kan hitta på loppis.

Kram Birgitta

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha känner igen kommentaren från mannen;)

Blev sjuktsnyggt med knopparna, så mycket bättre!!!

Kram Susanne

Hemma på Sjuan sa...

Så fina knoppar blev stor ändring på byrån.
Oj då har du hunnit med några inlägg :)
Kram Suss

Vikeskärs hem och ting sa...

Tjusig byrån blev. Ja dessa män hihi.
Dem är nog glada ändå att vi pysslar så :)
Hoppas grillningen smakade gott.
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Jättesnyggt! Man kan inte tro att det är en vanlig Malmbyrå! :)

Ja, ljusbrickan är ett måste till det priset! Minn ska nog bli sprayad svart i så fall!!! :) Eller inte! Hihihi....
Kanske köpa 2 st??!! :)
Kollade i en nätbutik nyss - där kostade en likadan 1200 kr!!!

http://www.lillabohaget.se/759/fat-med-ljusstakar

Otroligt!

Kram Åse

Fröken Tindra sa...

Blev fint med knoppar!
Har grejat lite med kläder och annat här hemma idag. Jobb i mrgon igen.
Ha en skön helg!
Kram!

Photo by Maria sa...

Snyggt med knopparna =)

Kram Mia

Lilla Källängen sa...

Så fin blogg du har! Å vad roligt att du vill vara med i min utlottning:-)
Ha en fin kväll
Kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Blev jättefint med knopparna på byrån
Ha en bra kväll

Kram Rosa

Levindas Värld sa...

Fiiina knoppar!! Va roligt att hitta såna guldklimpar på en loppis :)

De förgyllde verkligen Malmbyrån, mer lantligt stuk på den nu. Tänk va enkelt man kan förändra möbler!

Ha det gott!

KNORKAN sa...

Åh vad fint det blev! Kram Knorkan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails