Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 28 maj 2012

Lådor

Hej igår kväll satt vi på altanen och bara tog in allt, värmen, helgen som gått, alla
dofter och ljud. Jag älskar verkligen den här årstiden!

Sen njöt jag extra av hur fin min planteringsyta har blivit. Pallkragarna har blivit
svarta och sen har det kommit plattor runt om tillsammans med en liten planteringsyta
där jag satt en uppstammad rosa syren tillsammans med blåbärsplantor.
Va visst flera som gillade att vara där också, Nikki blev med på bild när hon softar i gräset :)

Före


Efter








Det blev planterat potatis, gurka, bönor, malva, purjolök, rädisa och sallad
tillsammans med gräslök och rabarber som jag hade sen innan.

Ha en skön måndag.

9 kommentarer:

Vit dröm sa...

Åh vad fint med era lådor, kul att kunna gå ut och plocka lite grönsaker sedan :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Riktigt stilrent och snyggt men samtidigt väcker det en mysig nyfikenhet om vad som kommer upp ur jorden.
Hoppas du får en skön start på veckan,
Kram Malin

♥ Carina ♥ sa...

Men oj så fint!! Perfekt att ha en liten hörna så där :)
Spännande att se det växa och gro :)
Kram

Unknown sa...

Blev skitbra Camilla :). Önskar att jag vore lite mera trädgårdspysslig, vill ju ha de såå fint. Men en pallkrage ska det nog bli de borde jag klara av.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och ting sa...

Det blev ju jättefint :)
Vad ska du så för saker? I mina lådor växer det så det knakar...
Kraam

Anonym sa...

Så jättefint det blev, där kommer det att växa.

Kram Birgitta

Liza sa...

SÅ snyggt det blev!!
Önskar så att vi hade lite mindre på att-göra-listan så jag kunde fixa min köksträdgård oxå!
Har tänkt nåt liknande fast med grus runt om lådorna istället!

Ha det bra!

Kramar Liza

Det Vita Drömhuset sa...

Shit va snyggt!!!!! Blev lite avundsjuk faktiskt. Du e riktigt duktig på det där med trädgård!!! :)

Kram Åse

jasonbob sa...

coach outlet
adidas superstar
irving shoes
bape clothing
supreme clothing
kyrie 6
jordan shoes
yeezy shoes
spongebob kyrie 5
jordan 11
xiaofang20191216

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails