Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 12 maj 2012

Loppat

Hej så va de då dags för bakluckeloppisen här i stan. Jag valde att inte stå då vädret
inte är det bästa, blåst, kallt och duggregn då och då. Nej då är det bättre att åka
dit och göra lite fynd.

Denna rostiga skapelse va det första jag sprang på. Kärlek vid första ögonkastet
kan man säga och för en tia blev den min! Det unga paret såg lite förundrat på
mig. Tänkte nog att det var konstigt att nån ville köpa den. Men när jag hade
betalat var det en man som fingrade på den. Nej sörru den har jag just köpt!!





Nyss varit och planterat lite på svärmors uteplats. Ikväll blir det tacos och lite
god cider till det. Vad gör ni?


7 kommentarer:

Unknown sa...

Stor och snygg lykta du fyndade. Skulle även ute i ladet bland dina andra rostiga ting? Men den passar nog lite var stans.
Påsen du köpt till Novas uteleksaker var riktigt snygg och din nya outfit också.
Ha en bra helg. Kram Ing-Britt

Living by S sa...

Halloj du fina =)

VIlken grej du hittat!! Charmig som tusan =) Var tydligen loppis här i stan idag, missade ju jag som vanligt =((
Ja ikväll ska vi till Daniels kusin med alla Daniels syskon. Deras morfar somnade in igår, så vi ska ses och grilla och sörja <3
Fick förlängt på Cervera!!! Jobbar fram tills att bebben anländer =)

Kramar Fia

Vit dröm sa...

Oh vilken fin rostig manick, gillar skarpt!!
Här blir det tvmys, har precis vart ute och sprungit och sedan duschat så nu är det myskläder på och sedan soffan ;)
Hoppas du får en mysig kväll!
Kram Anna

Vikeskärs hem och ting sa...

Vad kul med loppis. Nästa söndag ska vi i området ha loppis här och då ska jag sälja en del.
Trevlig kväll, Kram

Anonym sa...

Jag förstår dig, den var läcker...

Kram Birgitta

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj! Inte alls konstigt att du föll för den skönheten, alldeles, alldeles underbar!

Själv sitter jag här och mår lite tjyvtjock efter att ha ätit alldeles för mycket smågodis. Mår som jag förtjänar, antar jag... ;)

Kram ♥

Det Vita Drömhuset sa...

Vilken ljuvlig lykta! Tänk att du gjorde ett sådant fint fynd!:)

Ikväll blev det helgrillad kyckling och potatisgratäng! Får hålla mig till alkoholfritt ifall jag måste hämta stora dottern hos kompisen!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails