Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 30 maj 2012

Härlig onsdag

Halloj idag har Nova och jag haft en skön dag tillsammans. Vi har varit till mina
föräldrar i grannstaden och de har bjudit oss på lunch och glass.
Vi har strosat lite på stan och mamma köpte lite sommarkläder till Nova.
På hemvägen stannade jag på Dollar Store fast då somnade hon i kundvagnen :)

Där blev det lite smått och gott ut till stugan sen hittade jag denna fina glasskål som vi
la godiset i som Nova fick av sin mormor. Sen en stor lykta/vas i fattigmanssilver
som jag tänkt ha ute på altanen sen. Lite sommarblommor i eller kanske som ljuslykta.

 Inte äkta men jättefin ändå :)


Vad har ni hittat på idag?

6 kommentarer:

Tina sa...

Vilka snygga saker, Dollar Store finns nog inte i Göteborg vad jag vet..lyktan fastnade jag för.
Apropå Nyblom o Kollén så är det så billigt så jag dånar. Min matta kostade 250 på outlet och 650 på vilken webshop som helst!

kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Kul med fynd och fina sådana med:) Vår möbel köpte vi på Öb, hade turen att dom hade sänkt ordinarie pris dessutom.

Kram Susanne

Anonym sa...

Det är härligt med sådana dagar.

Kram Birgitta

Unknown sa...

Så snällt av din mamma att fylla på sommargarderoben åt lilla Nova.
Fina saker du hittat på dollars.
Ha de gott. Kram INg-Britt

♥ Carina ♥ sa...

Vad jag hittat på idag? En hel del... du får läsa om det på bloggen i morgon. Jag lär sova gott i natt ;)

Åå jag ser att du har liljekonvaljer. Jag älskar dessa blommor!! Här blommar dom inte än så jag får vänta ett tag till med att plocka några buketter :)

Vad fina saker du shoppat idag!
Kram

emmashem sa...

Precis en sådan vas har jag, men jag misstänker att du inte gav lika mycket på Dollar store som jag i inredningsbutiken;) Kram Emma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails