Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 30 augusti 2012

Bollkryss

Hej där.
 
Ja då va de dags för bollkryss igen. Nu är verkligen hösten här med
alla höstblommor och lökar man ska planterar. När stooora bollkryss bara
kostar 69:- ja då kan man allt unna sig några stycken. Har blivit både på
framsidan, altanen och vid pallkragarna. Men jag var inte mycket bättre än
Nova, lyckades bryta av två kvistar så nu pryder de i köket istället :)
 



 
Gick och jobbade igår efter några dagar i sängen. Gick bra, hade massor att göra
och det har kommit mera nytt. Tyvärr så lyckade jag göra illa vänster hand på nå
sätt så idag är långfingret stelt och jag är svullen uppepå handen. Ont som sjutton!
 

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härligt nu når man kan köpa underbara bollkryss.Fint du har gjort.Lät inget vidare med fingret.Tycker du ska kolla upp det så det inte blir något tråkigt.Önskar dej en skön torsdag.Kramar Rita ♥

FruNeroLindström sa...

Så mysigt med lite höst i krukorna. Tänkte köpt bollkryss i tisdags på torget, men misstänkte att det fanns stor risk att ta sönder dem då vi skulle ta bussen hem, med barnvagn och allt. Så hoppas de står på torget även idag.
Fy för att ha gjort illa sig, lagom tills du börjar krya på dig dessutom.
Hoppas det går över fort och att du får en skön torsdag, Kram Malin

Villa Hasselbacken sa...

Jättefint! Har också några krukor som behöver uppdateras. Kanske ska ta tag i det i kväll.
Stackars dig med fingret hoppas det inte är något allvarligt.
Kram Lena

Unknown sa...

Hejsan!

Köpte faktiskt en bollkryss hos dig igår :). Sååå synd att jag inte såg dig, varken på bild eller på riktigt trots att jag spanade lite extra.
Visst vore det roligt att träffas över en kopp kaffe eller nåt för du dricker väl inte kaffe.. Blev ju väldigt förtjust i brödlådan så kanske jag dyker upp igen.

Tråkigt med din hand, hoppas det läker fort. Anars får du nog gå iväg så någon läkare får titta.

Ha de så bra, Kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och ting sa...

Ja visst är hösten här. Måste med snart köpa på mig ljung och bollkryss. Det lyser upp så fint på hösten.
P.S har tagit bort ordkontrollen nu :)
Förresten är du sugen på bloggträff?
Jag funderar på att ha i okt/november.
Kramelikram

♥ Carina ♥ sa...

Jag var på ett ställe förra veckan där dom sålde bollkryss för 49 kr. Å jag köpte inte!? Jag vet inte hur jag tänkte! Jag ska dit på lördag igen och då hoppas jag att jag kan reparera mitt misstag :)
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhhh så fint..:-D
Jag vill också göra höstfint, men får så snällt vänta nån vecka till..!

Trevlig helg till dig
Kram Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails