Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 8 augusti 2012

Malva

Höst?

Ja nu känns det som höst, kallare och råare på mornarna och mörkt tidigare
på kvällarna. Sen är det ju skolstart snart också. Fast de känns mysigt att
kura inne med ljus och lampor igen.

Sådde malva i våras, en helt ny blomma för mig. De skulle vara blandade färger men
än så länge är det bara cerisa blommor och sen en vit. Rätt hög blomma men jag gillade
den så de får blir samma till nästa sommar igen. Vi har även köpt oss en regnmätare.
Ja jag vet lite tant varning kanske men de är bra och se hur mycket de har kommit när
man varit borta. Om man ska vattna och så alltså. Tyckte den va enkelt fin.




I morgon är jag ledig och tror de kommer bli en tur till västerås för att köpa en ny
dator. Den här är seeeeeg, hänger sig och stänger av sig helt plötsligt. Ja de är
nästan så jag har kastat den i golvet. Tar evigheter att blogga eller göra nåt annat.
Grr avskyr den helt enkelt. Kanske kan bli en ny vit en :)

6 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

De är vackra. Ja en bra dator är det värt att investera i när man bloggar. Tålamod och tid är väl inget man ar överflöd av :O)
Kram Agneta

♥ Carina ♥ sa...

Väldigt tjusig regnmätare. Jag har en grön ful i plast. Japp, jag är tydligen tant :)
Vackra blommor!
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Riktigt snygg regnmätare faktiskt! :-)
Malva har jag aldrig provat, kanske man skulle, den ser ju fin ut.

Kram Åse

Vikeskärs hem och ting sa...

Malva är något jag måste ha nästa sommar. Så fina blommor :)
Kram

Unknown sa...

Malva är verkligen en skir och vacker blomma som även är fin att sätta i vas inne.
Dina nya kuddar och sängkappa var fina och jag börjar allt gilla blott mer och mer :).
Jag måste oxå ta mig till Västerås snart då jag var till ikea för att köpa nya stolar med de fanns inte i Örebro ska utgå men Västerås hade några kvar.
En vit 13" dator köpte ju jag nyss och bara älskar den.
Kram Ing-Britt

Villa Hasselbacken sa...

Kul med ny dator. Gillar din regnmätare den ser ju inte ens ut som en.
Måste också till Västerås för att byta en bilstereo som dottern köpte och det blev fel =(
Kram Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails