Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 27 augusti 2012

Lite pics

Halloj alla!
 
Ja här kommer lite pics från helgen. När vi var ute på stan i lördags så va vi in
på Din Sko. De hade halva reapriset och både Nova och jag hittade skor.
Två par till de låga priset av 224:-, fynd enligt mig!
(Dessa supersköna hade kostat 400:-) Här matchas de till tunn stickad tröja från
HM och tights Lindex.
 



 
När jag sen var och handlade mat lite snabbt så såg jag att om man köpte 2 LDB
produkter så fick man ett Iphoneskal. Jajjemen de fick följa med i påsen.
Det snygga svarta Iphoneskalet har jag faktiskt köpt på Blocket. Det har även plats
för lite kontanter och fack för två kort. Perfekt när man inte vill ha både plånbok
och mobben i väskan att leta efter.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Så snyggt du handlat och vilket fynd med era skor. Jag var oxå till stan igår och köpte converce till tjejerna då intersport hade 25% sen hitta jag en blus för 49:- perfekt tills vi ska till rom.
Sån där mobilplånbok har jag oxå och bara älskar den...
Var även till maxi i Örebro men de hade tyvärr inte den fina kakburken :(
Ha de gott, kram Ing-Britt
Ha de gott, kram Ing-Britt

emmashem sa...

Vilka snygga skor!Önskar dig en trevlig måndag och en härlig start på veckan:)
Kram Emma

FruNeroLindström sa...

Riktigt snygga skor.
Och vilken superbra "plånbok/mobilväska". En sådan skulle jag nog kolla efter som aldrig orkar ta med mig väska....utan fyller fickorna så jag ser ut som en michelingubbe!
Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

Johanna sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig:)

Nu skall jag kolla runt lite hos dig!

Ha en fin dag,

Kram Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygga skor.Önskar dej en go start på nya veckan och en härlig måndag.Kramar Rita ♥

Sallys hus sa...

Hej hej!

tack för din gulliga kommentar..;)
Vilket fint hem du har och vilken liten goding du har.
Jag skrattade gott åt alla de små blommorna..haha...det där har nog alla med barn o trädgård upplevt..hihi...sååå sött;)
Vad mycket snyggt du shoppat...nu när hösten smyger sig på känner man allt att garderoben behöver fyllas på lite...
Ha en fin dag!
Kram Katarina

Tina sa...

Jag måste verkligen skaffa mig ett nytt skal jag med, så fint och blommigt du hittat!

kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint fodral till iphonen undrar om det även finns här i norr? Vilken affär var du på?
HA en bra dag/Theres

Vit dröm sa...

Vad kul med nya skor, snygga var de också!
Ha en skön måndagskväll!
Kram Anna

Det Vita Drömhuset sa...

Snyggt skal och snygga kläder! :)

Jag tvättar mina överdrag i 60 grader, snabbtvätt (ej långt program) med vittvättmedel och några skopor av rosa vanish. Men först tar jag alltid lite Yes diskmedel direkt på fläcken, gnider in och låter vara någon timme, sen tvättar jag! :) Brukar bli perfekt!
Hoppas det fungerar! :)

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails