Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 5 augusti 2012

Kockum

Halloj!!

Nu blommar alla 3 av mina cerisa mårbacka så fint. Letade fram min stora
Kockumsskål och satte dom tillsammans i på altanbordet. Blev maffigare och
snyggare än var för sig. Norpade ideén av min granne :)





Idag har vi varit iväg med släpet och hämtat hem nåt jag hittat på blocket.
Har även hittat en annan sak där som jag hoppas kommer hem i morgon.
Fast det jag igentligen sökte har jag inte hittat än men de kommer hoppas jag.
Nyfikna :)

Hoppas ni har haft en skön helg och att ni får en bra start på nya veckan.

6 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Perfekt kombination :) Jättefint!
Vad kan du ha hittat?! Spännande :)
Kram

Tinis vita hem sa...

Pelargonerna är så vackra, passar fint i emaljskålen :)
Skall bli roligt att se vad du fyndat!
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

Unknown sa...

Blev väldigt fint att ställa ihop dem i det fina handfatet.
Visst blir jag nyfiken, både på vad du skaffat och vad du söker ;)).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hanna sa...

vackert.
Så roligt att titta in här.
kram
Hanna

Det Vita Drömhuset sa...

Snyggt! :-)
Spännande! Vad kan det vara tro??? :-)
Håll oss inte på sträckbänken för länge! ;-)

Kram Åse

Anonym sa...

Jag gillar emalj, det är lite speciellt.
Nyfiken?
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails