Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 4 augusti 2012

Rött

Rött tema i dagens inlägg.

Igår när jag kom hem från jobbet så kom min älskling med tre superstora röda rosor
i bukett till mig. Åhh va överraskad jag blev, och glad så klart :)

Idag har det varit varmt och solsken, som sommaren ska vara. Vi har fikat mina
muffins med rödavinbär. Mmmm de va mums. Smaka lite som hallon.
Nova badar just nu i sin lilla pool och vi ska börja med maten snart. Det blir broccoli
och ädelostpaj tillsammans med kräftor. Ha nu en skön lördagskväll.






4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad gulligt av honom och så fint du har där vid matgruppen.
Goda och fina muffins du bjudit på denna sommardag.
Vi är ute vid stugan och här är oxå sol men det blåser ganska så bra så man får leta efter en plats i lä.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Gulligt av mannen ;)
Mmm gott med krällor, längtar så in i bomben till nästa helg när brorsan bjur på kräftskiva!
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kramar Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh va gulligt..:-)
Sånt gör en glad!

Må så gott
Kraam Susanne

Vi i Villa Ville kulla sa...

Härligt ser ju hur ljuvligt gott ut som helst!!!!Hoppas kvällen blev bra...Härligt med lite överraskningar med blommor dessutom =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails