Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 12 augusti 2012

Soffor

Hej ett livstecken ifrån mig, har varit en lång jobbhelg här.

Jo men visst jag har nu också gått och blivit med Ektorp soffor. Skulle köpa en
2 sits till källaren men de visade sig att hon sålde en 3a också.
Så då slog jag till på båda och har nu sålt den gruppen jag hade i vardagsrummet 
på blocket och den nya gruppen har kommit på plats tillsammans med de nya
ljusfatet från Rusta.
Kanske inte den mest praktiska färgen när man har småbarn, men de va en
uppsättning till med överdrag och sen går de ju alltid att köpa en annan färg :)
Jag är mycket nöjd iallafall!!
Fast jag är fortfarande utan soffa till källaren!






9 kommentarer:

Unknown sa...

Så det var soffor du hade hittat på blocket. Snygga är dom och går ju att tvätta överdraget i maskinen med klorin så helt fel är det ju inte med vita soffor :). Passar bra hos dig och blev att se rymligare ut.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Ektorp sofforna är ju så fina.. Visst är inte vitt det mest praktiska men som sagt kan man ju tvätta överdragen och man kan förändra hela rummet med ett nytt överdrag om man vill det =)

Kram Mia

FruNeroLindström sa...

Så fint det blev.
Det där med vitt och småbarn....så länge det är tvättbart ;)
Hoppas du får en skön start på veckan, Kram Malin

Anonym sa...

Vad fint det blev!Susanne

Villa Hasselbacken sa...

Jättefint! Jag vill också ha nya soffor till mitt vardagsrum men mannen tycker att våra bruna skinnsoffor duger bra. Det tar ju ett tag att bearbeta dem ;)
Kram Lena

My everyday life sa...

Vad fint det va, ljust och luftigt.

Kram Nina

Det Vita Drömhuset sa...

Snyggt! Ljust och fint!
Älskar Ektorpsofforna! :-) Har ju ett gäng av dom! ;-)
Nu vet jag hur jag ska få dom riktigt vita när jag tvättar dom också så dom är perfekta! Även fast dom är vita!!! :-)

Kram Åse

Linda sa...

Vi har också Ektorp och trivs kanon. Jag har dock lagt grå filtar som skydd för sittdynorna. Tänk på att jeans torrfäller ganska ordentligt. Bara ett litet tips, sådär. :)

Kram, kram

vitapusselbitar by me sa...

Underbart rum!
Vilken söt köks soffa!
Vi har med Ektorp soffor, och tre små barn! De är inte vita längre:(
Älskar dem hårt, men känner att snart får jag ge upp drömmen om vita soffor så länge barnen är små!
Ha en fin dag nu ska jag titta runt lite mera på din fin, fina blogg.
Kram Elle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails