Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 24 augusti 2012

Klart!

Halloj fredag!
 
Ja nu är det klart i källaren. I tisdags så körde min älskling hem mitt
3e blocketfynd på 3 veckor!! Jag hittade en svart 2 sits ektorp soffa hit ner.
Så nu är det äntligen färdigmöblerat efter typ 3 år! Har liksom inte varit nån
prio då vi har ett stort tvrum här nere och ett mysigt allrum på andra planet.
 
Men nu ska jag allt sitta här framför kaminen och läsa när man inte känner
för att se på tv. Sen har vi ju en till kamin på andra planet där vi också myser
ner på kvällarna och då brukar datorn allt få följa med :)
 
Så här kommer en rundvandring. Är visserligen lite hopplock av allt möjligt.
Mina blommor som jag inte riktigt kan slänga än brukar hamna här. Kistan
fick jag när jag konfirmerade mig och har sen målat den. Lastpallshyllorna
gjorde min sambo åt mig för ett tag sen. Bakom det gråa draperiet så har vi
veden staplad. Den svarta sittsäcken kommer från ICA Maxi. Första dörren
som står på glänt leder in till tvättstugan, dörren i mitten till sambons
hobbyrum och dörren längst bort till tvrummet. Det är bara en rad med
glasblock som släpper in lite ljus här men det räcker på dagarna.
 







 
Kul att ni är så många som har kommenterat på sista tiden. Alltid roligt med
små avtryck och att hitta in till nya bloggar.
Sen har jag precis passerat 100 följare, JIHOO!!
Ha nu en toppenskön fredag och helg.
 

5 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Grattis till alla dina följare.
Gud va snyggt det va i din källare. Blir ju avis. Har oxå en gille stuga som det bara är lite si så där med tv och sånt. Men inte alls mysigt. Kan´ske får bli ett ryck i höst.
Ha nu en skön helg.
Kram Pernilla

♥ Carina ♥ sa...

Vilket fint krypin ni har fått där i källaren. Ser jättemysigt ut!
Kul med nya följare. Grattis! Men inte så konstigt, du har en fin blogg!
Kram och trevlig helg! (kanske lite mys i källaren?)

Photo by Maria sa...

Så snyggt det blev och perfekt att hitta soffan på blocket =)

Ha nu en härlig fredag och helg..

Kram Mia

Unknown sa...

Ett till blocketfynd...vilken tur du har haft där ett tag :). Mysigt ni har fått det där nere och såå härligt i vinter när ni tänder i kaminen.
Gillar dina svarta tomma ramar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Blev ju kanon, så mysigt.
Tycker jag är ute på blocket jämt men här omkring verkar folk hålla hårt i sina saker ;)
Hoppas ni får en riktigt mysig Fredag, Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails