Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 18 augusti 2012

Kakburk

Fingrarna i kakburken.

Halloj denna skönhet har jag fått in på mitt jobb och den fick ju såklart
följa med hem på engång :)
En hel serie med brödbox, kaffe eller teburk och denna kakburk. Jättefina
allihopa och till bra priser. Denna och brödboxen kostar 249 kr/st och kaffe/te
burkarna 40 kr/st. Jag blev eld och lågor när jag såg dessa i våran sortiments-
katalog och tog hem de direkt. Jättekul att få bygga upp snyggt, hoppas de faller
flera i smaken.
Ha nu en skön lördag.





8 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så mysig. Och alltid lite extra bra när det är bra pris.
Hoppas ni får en skön lördag, kram Malin

Handgjorda drömmar sa...

Hej Vännen! Tack snälla för din glada kommentar:-) Det är sådana som gör att man vill tillbaka ut i bloggvärlden! Å nu har jag ju en hel massa härliga inlägg att läsa ikapp:-)
Kram Marie

Unknown sa...

Hejsan Camilla!
Vilken underbar kakburk, sån bara måste jag köpa. Håller tummarna hårt att den finns nästa gång jag kommer till stan :).
Hoppas du får en bra lördag, kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söt kakburk.Ja inte dyr heller.Ha en fin lördag.Kramar Rita ♥

Photo by Maria sa...

Så snygg kakburk =) Inser att vi får bygga ut för att jag skall få plats med allt jag vill ha ;)

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

♥ Carina ♥ sa...

Ser ut som en burk jag skulle fastna rejält i. Litet kakmonster kan man säga... ;)
Jättefin var den!
Kram och trevlig kväll!

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Snygg!
Så roligt att kunna påverka vad som ska tas hem och inte!
Spännande också att få se om man lyckats få hem det "rätta"!

Ha en fin lördagskväll!

Kram Annica

Liza sa...

Åh vilken fin!!
En sån skulle gärna få flytta hem till mitt kök!
Gillar att den va enkel men ändå lite text/tryck på!

Ha det fint!

Kramar Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails