Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 10 augusti 2012

Ljusbricka

Fredag igen.

Hej alla ja då sitter jag och bloggar frå den nya datorn, shit va annorlunda detta
windows är. Hmm tar ett tag och lära sig tror jag.

Den här fina ljusbrickan från Rusta fick följa med hem igår från dagens shopping.
Just här står den på mitt hemsläpade blocket fynd i hallen. Men nu har vi ställt
det på rätt plats och det är massa piff kvar att göra. Ljusbrickan har jag sen på
kistan i vardagsrummet. Ska snart och jobba så nå mera blir det inte idag.
Jobbar helg också så vi får se vad jag hinner med. Ha de bäst.


9 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, Rusta levererar, tänk vad fina grejer man kan hitta på något otippade affärer :)

Trevlig helg,
kram Catta

♥ Carina ♥ sa...

Fin! Kanske måste göra mig en tur till Rusta ;)
Kram och trevlig helg!

Casa of Mia sa...

Vilken jättefin ljusbricka, kram

sussi sa...

Ja visst är den fin. Jag har en själv och jag är super nöjd med den.

Linda sa...

Den där är så fin. Kollade på den i tisdags när jag var på Rusta men det fick räcka med brickbordet och marockanska lyktan. Kan ju inte handla hur mycket som helst. ;)

Trevlig fredagskväll!
Kram, kram

Vit dröm sa...

Jättefint!
Ha en mysig fredagskväll!
kram Anna

Helena - ullvi32 sa...

Jo jag har kikat på den där men har ju så sjukt många ljuslyktor, stakar osv :)
Hade en massa att läsa ifatt mig på här, vilket fint uterum/altan ni har, den vill jag se mer av!
Och visst är det härligt med blocket, blir lite "ska-vi-byta-grejer-med-varann".
Ha en trevlig helg, kram!

Villa Hasselbacken sa...

Vilken fin och på Rusta av alla ställen. Kanske får bli en tur. Jag som lovat mig själv att ha lite köpstopp ett tag efter alla utsvävningar i sommar...
Kram Lena

Unknown sa...

Hejsan!
Den ljusstaken är verkligen fin och på rusta kan men hitta många fina guldkorn till ett rimligt pris.
Såå fint hon har det lilla Nova i sitt rum, en riktig flickdröm.
Ha en fortsatt bra helg, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails