Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 14 augusti 2012

Pysselrum

Halloj

Nu är mitt gästrum ett minne blott och jag har numera mitt egna pysselrum!
Hade ju inte gäster så ofta och detta kommer att användas flitigt istället.
Har köpt det stora skrivbordet på blocket, ja de va mitt andra köp där nu på
kort tid :) Stolen är ärvd med en loppad virkad pläd på. Fönstret har jag satt
hönsnät i för att använda som anslagstavla. Pallen, spegeln och knoppbrädan
 är även de loppad. Den supersnygga lampan kommer från Jotex.

När jag sa till Nova att nu ska mamma bara piffa här inne tittade hon på mig,
funderade en stund och utbrast sen
- mamma pippa!!
Hmmrpf nja. Jag skrattade iallafall så tårarna rann.
Ja de små kan allt överraska en med konstiga uttryck!






10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint och fräscht har du fixat till det.Va duktig du är .Ha en skön tisdag.Kramar ♥

Unknown sa...

Snyggt och bra att rummet blir till användning. Skulle också behöva göra iordning ett allt i allo rum där man även kan pyssla.
Så du har köpt den fina lampan från jotex, är du nöjd med den? Är lite velig och vet inte om de blir för låga som sänglampor hos oss.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Blev ju kanon, så mysigt.
Ha en fortsatt skön Tisdag, Kram Malin

Tinis vita hem sa...

Trevligt med eget pysselrum! Fint har du ordnat i rummet, lampan är helt jättefin :)
kram Tini

Villa Hasselbacken sa...

Det blev ju superfint! Har också ett pyssel och datarum och älskar att sitta där och "dona". Bilder kan komma senare på bloggen för just nu är det lite för stökigt. Tur att man kan välja vad man visar på sin blogg ;)
Kram Lena

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin pysselhörna du har fått där. Och piffat snyggt har du gjort också :)
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Jättefint! Ja, gästrum används oftast inte så mycket...det är samma här.
Lyxigt med ett helt pysselrum! :)

Kram Åse

Photo by Maria sa...

Ha ha ha.. Ja många uttryck får man höra och skratta åt när barnen är små..

Så fint du har gjort det, ser hur mysigt ut som helst..
En dag har jag med ett pysselrum =)

Kram Mia

Anonym sa...

Härligt med ett pysselrum, bara få fixa utan att plocka undan.
Kram Birgitta

Ljuvligtvitt - frederica sa...

Det blev ju kanon bra :) Hoppas det blir mkt pyssel nu ;) Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails