Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 21 augusti 2012

Källaren

Lampan hittade hit.

Ja här i källaren hamnade lampan jag fyndade för ett tag sen. Här håller jag på
och grejar lite, men bara lite då och då så de tar sin lilla tid. Vi hade en
tippenvända igår kväll och då slängde vi den svarta fåtöljen som ni ser här.
Den gick inte att sitta i längre utan stod lutad mot väggen. Den svarta sittsäcken
är ny och är mysig att ligga i med en bok. Hit ska de även bli en mindre soffa.
Dörren längst bort leder till vårat stora tvrum. Dörren närmast är inte till
mannens hobbrum. Mera helhetsbilder får ni när de är klart. Bakom mig står
nämligen allt vi körde till tippen :)






Hmmm jo tippen..... visst vart de även nåt som fick följa med hem.
Har skurat och limmat idag :)

Dags att åka och träffa Novas barnläkare. Sprutor och provtagning
och så har jag massa frågor till henne. Ha en skön tisdag.

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint du har det kanonmysigt.Lycka till hos läkaren.Kramar Rita ♥.

FruNeroLindström sa...

Vad mysigt det ser ut, älskar idéen med sj-pallar som hylla. Såg det här om dagen på en annan blogg med och blev smått kär.
Spännande med ett nytt projekt.
Hoppas det går bra hos docktorn och att ni får en skön Tisdags eftermiddag, Kram Malin

Tinas pysselblogg sa...

Vad mysigt de blev, alltid kul att rensa ut, för att sen fylla på igen;)

Mvh Tina

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Så mysigt det ser ut!

Hoppas det gick bra hos doktorn och att du fick svar på allt du undrade!

Kram Annica

Photo by Maria sa...

Vilket mysigt rum i källaren.. Önskar att vår källare var bebolig men det är en stenkällare som inte går att bo i =(

Nyfiken på vad du fick med dig hem från tippen..

Kram Mia

Unknown sa...

Hejsan!
Du har mysigt där nere och jag gillar den industriella loken :).
Ha en skön kväll, kram Ing-Britt

Handgjorda drömmar sa...

Den sittsäcken skulle sitta som en "smäck" här hemma!!!
Ser bara så mysig ut :)

Lycka till hos barnläkaren <3
Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Superfint i källaren! :)
Lampan gjorde sig bra där. :)

Hoppas allt gick bra hos läkaren...

Lite nyfiken på vad du hittat på tippen?!

Kram Åse

Anonym sa...

Så fint du har det, kul att fixa och ändra lite.
Kram Birgitta

Helena - ullvi32 sa...

Ahhh källare är alltid spännande att kika i hos andra, då vi också har. Känner igen det där att man fixar lite då och då... Önskar jag hade mer tid och ork med våran, men vi har så mkt s-k-i-t så jag vet inte vart jag ska börja.
Tippen tydligen ;)
Ser hur som helst väldigt mysigt ut!
KRAM

Härliga Livet sa...

Hej!
Vilken mysig blogg jag halkade in på.
Mysigt du har i källaren.
Lägger mig som följare så jag hittar hit igen.
Ha en skön dag.
Kram Pernilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails